Umiestnením reklamy iba na weby z určitej kategórie oslovíte relevantnú cieľovú skupinu a pozitívne ovplyvňujete imidž vášho produktu.
Váš produkt a jeho určenie spájate s určitou témou, ktorá je pre publikum dôležitá. Napr. váš produkt viete spojiť v očiach zákazníka so svetom cyklistiky, alebo aj so svetom filmových hviezd.
Zacielime vaše reklamy na ručne kategorizované webstránky, z ktorých si vyberie každý. Vďaka tomu sa budú vaše reklamy zobrazovať ľuďom, ktorí sa zaujímajú o konkrétnu oblasť, vaša reklama prirodzene zapadne do obsahu stránky a môže užívateľov ľahšie osloviť, čím získate kvalitnejší traffic na vašej stránke a lepšie povedomie o vašej značke vo vašej cieľovej skupine.
Pri štarte kampane použijeme predpripravený zoznam relevantných stránok, ktoré však v priebehu kampane prispôsobujeme špecifikám produktu a potrebám inzerenta pridávaním nových stránok a uberaním tých, ktoré nie sú plne v súlade so zadaním.
Pri takejto stratégií je potrebná každodenná optimalizácia a viac starostlivosti ako pri plošnom cielení, preto je cena za takúto kampaň min. 350 EUR bez DPH.
Pokiaľ máte záujem o site targeting, teda cielenie podľa individuálne vybraných stránok, je to možné. Zistite viac u našich špecialistov.