INFOLINKA02 32 22 10 10

MOŽNOSTI CIELENIA V PPC

Kontextová reklama Etarget je cielená predovšetkým pomocou produktových a zákazníckych kľúčových slov. Prvé popisujú samotný produkt alebo službu, ktorú inzerujete, druhé zas záujmy vášho zákazníka.

 

Behavioralne

Reklama Etarget je teda cielená najmä behaviorálne - reklamné odkazy sa používateľom zobrazujú podľa toho, čo ich zaujíma, aký článok práve čítajú, a podobne.

 

geotargeting

K dispozícii máte aj geotargeting. Cielenie podľa miesta je výhodné hlavne pre inzerentov s lokálnou pôsobnosťou. Ak chcete osloviť iba ľudí v košickom regióne, stačí odznačiť všetky ostatné regióny.

 

Premiove

Viete, že najviac zákazníkov k vám chodí z konkrétnej stránky? Frekvenciu zobrazovania vašej reklamy na nej si môžete zvýšiť nastavením prémiových stránok.

 

Hodinky

Ak chcete, aby vás zákazníci kontaktovali, môžete si zvoliť aj čas, v ktorom sa má vaša reklama zobrazovať. Nezobrazujte ju vtedy, keď nie ste v kancelárii.

 

Mobile

Etarget vám umožňuje cieliť aj podľa typu zariadenia, na ktorom sa používateľovi vaša reklama zobrazí. Takisto si môžete priamo vo vašom konte vytvoriť jednoduchú stránku pre mobilné telefóny.

 

retargeting

Najnovšou formou cielenia je retargeting. Ak chcete osloviť návštevníkov vašej stránky, tento typ cielenia je práve pre vás. Viac o službe Retarget nájdete na tejto stránke.

 


MOŽNOSTI CIELENIA V RTB

 

plosne_cielenie

Plošné cielenie:

Toto cielenie vám zabezpečí maximálný možný zásah vašej kampane s nižšou cenou CPM. Na stránkach viac ako 50 tisíc vydavateľov máte možnosť osloviť návštevníkov z krajiny, ktorú si zvolíte.

retargetingRTB

Retageting:

Cielenie na Vami vytvorené publikum. Pokiaľ chcete cieliť na vlastné publikum cez retargeting, musíte mať nasadený tracking kód - Univerzálny kód na stránke.

ETARGETpublika

ETARGET publiká:

Cielenie na ľudí, ktorí v minulosti reagovali na reklamu zaradenú v určitej kategórii. Dáta pochádzajú z analýzy užívateľských kliknutí v PPC systéme ETARGET. Aktuálny zoznam publík.

Zaujmovepublika

Záujmové publiká:

Cielenie na ľudí, ktorí navštívili za posledné obdobie stránky s jasne definovanou tematikou. Vyberte si publikum, ktoré najlepšie charakterizuje záujmy, preferencie, návyky alebo potreby vášho potenciálneho zákazníka. Aktuálny zoznam publík.

podla_stranok

Podla stránok:

Cielenie na vami zvolené webstránky. Zvolte si webstránky na ktorých sa chcete zobraziť.

geocielenie

Geocielenie

Možnosť výberu krajiny, alebo užívateľov z danej krajiny, ktorým sa bannery budú zobrazovať.


Čo je Etarget?

Etarget je PPC a bannerová reklama na Internete. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazenie inzerátu je zadarmo, pár centov zaplatíte až za kliknutie - teda za návštevníka, ktorého privedieme na Váš web. RTB je real time bidding, flexibilná bannerová reklama v reálnom čase za najnižsiu možnú cenu.

Na Slovensku využíva plochy viac ako 1 000 webstránok.   © 2002 - 2017 ETARGET SE
Kontakt

+421 2 / 32 22 10 10