CIELENIE

 

prečítajte si tipy ako najlepšie nastaviť Vašu PPC textovú reklamu tak, aby Vám zlepšila predajné výsledky.

Pri cielení je dôležité si uvedomiť, kto je Váš zákazník. Zamyslite sa nad Vašou cieľovou skupinou a vyberte si najvhodnejšiu možnosť cielenia. 

 

Viete  o  Vašich  zákazníkoch  následovné:

  

        1. ČO ČÍTAJÚ?  

Typ cielenia: KĽÚČOVÉ SLOVÁ

Zobrazenie Vašej reklamy pri ČLÁNKOCH s relevantným obsahom

Vyberte kľúčové slová, ktoré definujú Váš produkt, a taktiež slová, ktoré vystihujú záujmy Vašich potenciálnych zákazníkov. Dané slová sa porovnávajú s obsahom webov v sieti Etarget a následne sa Vaša reklama zobrazí pri článkoch s relevantným obsahom.

 

Typ cielenia: KATEGÓRIE WEBOV

Zobrazenie Vašej reklamy na WEBOCH s relevantným obsahom

Tento nástroj rozdeľuje všetky weby v sieti ETARGET do rôznych kategórií tak, aby ste mohli umiestniť Vašu reklamu iba na stránky určitého charakteru. Táto skupina zahŕňa napríklad weby s tématikou Auto-Moto, financie, zdravie, šport, veda, správy a mnoho iných. Viac o tomto type cielenia sa dozviete TU.  

 

    

  2. KDE ŽIJÚ?

Typ cielenia: MAPA SOC-DEMO

Vyberajte v prípade, ak pre Váš produkt alebo službu je výhodnejšie cieliť na základe offline kriterií

Mapa Soc-demo Vám prináša ďalšiu dimenziu do cielenia Vašej reklamy - spája offline a online dáta tak, aby ste vedeli zacieliť na širšiu škálu Vašich potenciálnych zákazníkov podľa demografických kritérii. Napríklad cielenie na typ bývania, určitého veku alebo výšku príjmu. Vaša reklama sa bude zobrazovať v tých mestách a obciach, v ktorých sa Vaši potenciálny klienti nachádzajú vo veľkom zastúpení.

 

Typ cielenia: GEO CIELENIE

Zobrazenie Vašej reklamy na základe geografickej lokácie.

Vyberte si tento typ cielena v prípade, ak prevádzkujete Váš biznis regionálne. Môžete si vybrať akýkoľvek kraj Slovenska v ktorom potrebujete zobraziť Vašu reklamu.

 

    

      3. BOLI NA VAŠOM WEBE?

Typ cielenia: RETARGETING

Zobrazte Vašu reklamu ľuďom, ktorí navštívili Váš web.

Tento nástroj pripomína užívateľom internetu to, že boli na Vašej stránke a tým im dáva vedieť, že možno neukončili svoj nákupný proces u Vás.

Ak hľadáte technicky pokročilé riešenie, máme pre Vás v ponuke Dynamický retargeting. Je to automatizovaná tvorba retargetingových odkazov ktorá Vám umožňuje osloviť Vašich zákazníkov práve tým produktom, ktorý si na Vašej stránke prezeral. ETARGET poskytuje veľmi jednoduchú implementáciu funkcie Dynamický Retargeting na Vašom webe

 

                    

                    Ďalšie typy cielenia: Automatické Cielenie

Typ cielenia: PLOŠNÉ CIELENIE

Tento typ cielenia je plne automatizovaný a pre svoju funkciu využíva behaviorálne cielenie spočívajúce na korelácii dát o užívateľoch na internete a ich aktuálneho zájmu o konkrétny druh reklamy. Naviac, systém ETARGET meria štatistiky zobrazení Vašej reklamy na základe ktorých následne udáva preferencie najúspešnejších odkazov u ktorých následne priamo úmerne zvyšuje preferenciu zobrazenia v online mediálnom priestore.

Pri plošnom cielení je cena za klik potenciálne najnižšia a Vaša reklama ma širší zásah naprieč rôznymi kategóriami online mediálného priestoru.

 

Typ cielenia: ZAUJMOVÉ PUBLIKÁ

Vyberajte v prípade ak chcete zobraziť reklamu ľuďom s konkrétnym záujmom na stránkach s rôznym obsahom

Tento typ cielenia využíva dáta zozbierané ETARGETom o správaní užívateľov internetu. Následne rozdeľuje publiká užívateľov internetu podľa ich záujmov, zaznamenáva ich coookies na základe ktorých im zobrazí Vašu cielenú reklamu na rôznych weboch.

 

Máte ešte otázky? Neváhajte nás kontaktovať.

Tel: +421 905 422 422

Email: obchod@etarget.sk


Kontakt

ETARGET SE Pribinova 25 811 09 Bratislava IČO: 35 807 113 IČ DPH: SK2020258757

obchod@etarget.sk

media@etarget.sk


+421 905 422 422