INFOLINKA02 32 22 10 10

Rozdiel medzi inzerciou v obsahovej sieti a vo vyhľadávačoch

Pred spustením PPC kampane je potrebné si uvedomiť, že realizácia marketingu je rozdielna tak vo vyhľadávačoch, napríklad Google, ako v obsahovej sieti akou je napríklad reklamná sieť Etarget.

Preto je pri príprave PPC kampane nevyhnutné brať ohľad aj na túto skutočnosť a je potrebné kampaň v obsahovej sieti poupraviť pre inzerovanie vo vyhľadávačoch a naopak.

Vyhľadávač je akýmsi centrom pre zoskupenie celej rady odkazov. Tu sa snažíme zákazníka upútať svojou pozíciou a uspokojiť jeho potrebu po práve vyhľadávanom produkte či službe. Naopak, v obsahovej sieti máme väčšie pole pôsobnosti. Snažíme sa tu nájsť potenciálnu spätnú väzbu – inšpirovať zákazníka, ponúknuť mu produkt a tým vytvoriť dopyt.

Dôležité uvedomiť si:
Obsahová sieť (Etarget) – vytvára dopyt
Vyhľadávač (Google) – uspokojuje určitú potrebu zákazníka, uspokojuje dopyt

Pre viac informácií, ako vytvoríť efektívnu reklamnú kampaň v systéme Etarget nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@etarget.sk. Veľmi radi vám pomôžeme, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.

Čo je Etarget?

Etarget je PPC a RTB reklama na Internete. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazenie inzerátu je zadarmo, pár centov zaplatíte až za kliknutie - teda za návštevníka, ktorého privedieme na váš web. RTB je real time bidding, flexibilná bannerová reklama v reálnom čase za najnižsiu možnú cenu.

Na Slovensku využíva plochy viac ako 1 000 webstránok.   
Kontakt

+421 2 / 32 22 10 10