INFOLINKA02 32 22 10 10

Tvorba reklamných kampaní v systéme ETARGET

Vytvorenie reklamných odkazov Etarget je jednoduché a rýchle. Celým nastavením vás bude viesť náš systém. Zmenila sa vám ponuka alebo potrebujete osloviť viac ľudí? Text odkazu a kľúčové slová môžete meniť kedykoľvek - aj v priebehu vašej kampane.

Zaregistrujte sa

Ak ešte v Etargete nie ste zaregistrovaný, vyplňte krátky formulár.

Registracia etarget

Ak už máte registráciu za sebou, stačí sa prihlásiť.

 


Tvorba reklamných odkazov v PPC

 

1. Napíšte odkaz a pridajte obrázok

Reklamný odkaz, ktorý si tu vytvoríte, sa bude zobrazovať vašim potenciálnym zákazníkom. Upútajte ich!

Vytvorenie odkazu ppc etarget

Tip: Na odkaz s obrázkom ľudia klikajú omnoho častejšie.

 

2. Zvoľte si kľúčové slová

Produktové kľúčové slová opisujú váš produkt alebo službu, zákaznícke zas vašich zákazníkov. Čím viac ich napíšete, tým lepšie.

Klucove slova etarget

Tip: Ak vám došla fantázia alebo sa chcete inšpirovať, môžete použiť hľadanie kombinácií.

 

3. Nastavte ceny slov

Maximálnu cenu za jedno kliknutie - teda návštevníka na vašu stránku - si zvolíte sami. Čím vyššiu cenu zadáte, tým častejšie sa váš odkaz bude zobrazovať.

Ceny slov

Tip: Vyberte si kľúčové slová, ktoré sú pre vás najdôležitejšie. Na tieto slová nastavte vyššiu cenu, ako na ostatné.

 

4. Vaša reklama je pripravená

Aby ste vašu kampaň spustili, musíte si ešte dobiť kredit. Minimálna prvá platba je 60 € bez DPH, každá ďalšia najmenej 30 €. Je len na vás, koľko chcete do reklamy Etarget investovať.

Z vášho kreditu sa vám budú počas kampane odrátavať len ceny za kliknutia. Zobrazenie reklamy je zadarmo.

Platby môžete realizovať bankovým prevodom, kreditnou kartou alebo vkladom na účet.

 


Tvorba reklamnej kampane v RTB

1. Názov kampane a základné nastavenia

Vytvorte si taký názov kampane, aby Vám aj neskôr po spustení a vytvorení viacerých kampaní vznikol prehľadný zoznam všetkých používaných kampaní.

nazov kampane RTB

 

2. Nasadenie banneru

Bannery je možné do siete RTB nahrať iba v určitých rozmeroch: 300x250, 468x60, 728x90, 120x600, 160x600 px.

Tip: Ak si bannery neviete sami vytvoriť, oslovte grafikov, napríklad zo stránky freelanceri.sk alebo jaspravim.sk

vyber banneru RTB

 

3. Nastavenie cielenia

V RTB máte možnosť výberu z niekoľkých typov cielenia na zákazníkov a samostatné geocielenie:

cielenie RTB

Plošné cielenie:

Na stránkach viac ako 50 tisíc vydavateľov máte možnosť osloviť návštevníkov z krajiny, ktorú si zvolíte.

Retageting:

Na Vami vytvorené publikum.

ETARGET publiká:

Na ľudí, ktorí v minulosti reagovali na reklamu zaradenú v určitej kategórii

Záujmové publiká:

Vyberte si publikum, ktoré najlepšie charakterizuje záujmy, preferencie, návyky alebo potreby vášho potenciálneho zákazníka.

Podla stránok:

Na Vami zvolené webstránky.

 

GEOTARGETING:

cielenie geotargeting v RTB

 

4. Nastavenie ceny za zobrazenie

Môžte si nastaviť individuálnu cenu za 1000 zobrazení (CPM), čím bude cena vyššia, tým je vyššia pravdepodobnosť zobrazovania reklamných bannerov na vyžiadaných stránkach prostredníctvom vyhraných aukcií.

rozpocet v RTB

 

5. Spustenie reklamy v RTB

Po absolvovaní týchto základných krokov nastavenia je Vaša reklamná kampaň pripravená. Spustenie je možné okamžite po dobití kreditu. Minimálna prvá platba je 60 € bez DPH, každá ďalšia najmenej 30€ €. Je len na vás, koľko chcete do reklamy Etarget investovať.

Platby môžete realizovať bankovým prevodom, kreditnou kartou alebo vkladom na účet.

Čo je Etarget?

Etarget je PPC a bannerová reklama na Internete. Výhodou PPC reklamy je, že zobrazenie inzerátu je zadarmo, pár centov zaplatíte až za kliknutie - teda za návštevníka, ktorého privedieme na Váš web. RTB je real time bidding, flexibilná bannerová reklama v reálnom čase za najnižsiu možnú cenu.

Na Slovensku využíva plochy viac ako 1 000 webstránok.   © 2002 - 2017 ETARGET SE
Kontakt

+421 2 / 32 22 10 10